Menu Zamknij

Zapytanie ofertowe dotyczące usług specjalisty/specjalistki ds. obsługi księgowej projektu dof. z NFOŚiGW

 

Zapytanie ofertowe dotyczące usług specjalisty/specjalistki ds. obsługi księgowej projektu

Fundacja Katolicka Inicjatywa Berit, ul. 11-go Listopada 6A, 58-340 Głuszyca, ogłasza nabór ofert na funkcję specjalisty/specjalistki ds. obsługi księgowej projektu „Młodzi dla EKO”, którego realizacja rozpoczyna się dnia 15 lutego 2019 roku, a zakończenie nastąpi 15 lutego 2021 roku.

Podpisanie umowy z wybranym Oferentem i realizacja projektu uzależniona jest od pozytywnej decyzji NFOŚiGW o przyznaniu środków finansowych na projekt „Młodzi dla EKO”. W przypadku nieprzyznania środków na sfinansowanie całości lub części zamówienia, przewiduje się unieważnienie postępowania zapytania ofertowego, bez odszkodowania.

Wymagania stawiane kandydatowi na funkcję specjalisty/specjalistki ds. obsługi księgowej projektu;

  1. Posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku księgowego,
  2. Prowadzi obsługę księgową co najmniej 1 projektu współfinansowanego ze środków krajowych.

Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia. Fundacja może zażądać potwierdzenia ww. doświadczenia i umiejętności w oparciu o posiadane przez oferenta dokumenty, opinie, certyfikaty lub w formie praktycznej.

 

Obowiązki specjalisty/specjalistki ds. obsługi księgowej projektu;

Zakres obowiązków w ramach zamówienia:

1). Sporządzenie sprawozdań okresowych.

2). Prowadzenie dokumentacji księgowej projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami finansowymi, w tym opisywanie faktur.

3). Współpraca w zakresie księgowości z Beneficjentem, Instytucją Pośredniczącą i Zarządzającą.

4). Kontrola poprawności formalnej księgowych i finansowych dokumentów projektu.

5). Kontrola poprawności dokonanej klasyfikacji dokumentów z uwagi na: nazwę projektu, wielkość budżetowania a wielkość zrealizowaną, źródło finansowania, pozycje budżetowe projektu, podział na wydatki kwalifikowane.

6). Dokonywanie kontroli księgowania kosztów projektu pod kątem spełnienia kryteriów dla tzw. wydatków kwalifikowanych, a w szczególności sprawdzenia czy są: konieczne dla wykonania zadań określonych projektem; związane z finansowaniem umów zawartych przez zamawiającego w celu osiągnięcia zadań wynikających z opisu projektu i są związane z realizacją projektu.

7). Prawidłowe oznaczenie i opisanie dokumentów księgowych przetwarzanych przy realizacji projektu.

8). Sporządzanie zestawień dokumentów rozliczeniowych przedstawiających wykorzystanie środków realizowanego projektu.

9). Przygotowanie raportów o finansowym postępie  realizacji projektu.

10). Rejestracja faktur i rachunków wpływających.

11). Weryfikacja faktur pod względem formalno-rachunkowym i prawidłowości rozliczeń finansowych uwzględniających wszystkie źródła finansowania.

12). Nadzór nad płatnościami dla wykonawców.

13). Przygotowanie wspólnie z Koordynatorem projektu, zgodnie z wytycznymi Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej części finansowej wniosków o płatności.

14). Dokonywanie przelewów.

 

 

Forma zatrudnienia: umowa zlecenie, nie więcej niż 40 godzin miesięcznie.

Wypłaty wynagrodzenia

Wypłaty wynagrodzenia za świadczone usługi nastąpią w rozliczeniach na koniec każdego miesiąca, po dostarczeniu rachunku/faktury i potwierdzeniu (w formie oświadczenia) liczby godzin poświęconych na wykonanie działań w ramach obowiązków specjalisty/specjalistki ds. obsługi księgowej projektu.

 

Forma i termin składania ofert

Oferty należy składać osobiście lub pocztą do siedziby Fundacji Katolicka Inicjatywa Berit, ul. 11-go Listopada 6a, 58-340 Głuszyca lub w formie skanu podpisanej oferty pocztą elektroniczną na adres: biuroberit@gmail.com, do dnia 14 lutego 2019 roku do godz. 1500.

 

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

 

Oferty należy składać na załączonym wzorze.

 

Kryterium wyboru dla kandydatów spełniających wymagania 100% cena.

Informacji o projekcie  udziela  Biuro Fundacji Katolicka Inicjatywa Berit, biuroberit@gmail.com. Fundacja zastrzega sobie prawo do unieważnienia procedury zapytania ofertowego bez podania przyczyny.

 

Fundacja „Katolicka Inicjatywa Berit”

 

 

wzór odpowiedzi na zapytanie ofertowe

……………………………………………………………………..…

…………………………………………………………………………

     Imię i nazwisko Oferenta, adres, telefon, e-mail                                                                                          

Oferta na pełnienie funkcji specjalisty/specjalistki ds. obsługi księgowej projektu „Młodzi dla EKO” dofinansowanego ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej,  realizacja działań do dnia 15 lutego 2021 roku.

W odpowiedzi na zapytanie ofertowe Fundacji Berit na specjalistę/specjalistkę ds. obsługi księgowej projektu; „Młodzi dla EKO” z dnia 1 lutego 2019 roku przedstawiam propozycję cenową:

Lp. Rodzaj usługi Proponowane wynagrodzenie miesięczne za każdy rozpoczęty miesiąc pełnienia funkcji  w PLN do dnia zakończenia projektu (wg planu do 15.02.2021 roku) brutto
pełnienie funkcji koordynatora projektu  cyframi:

słownie:

 

Oświadczam, że:

  1. Zapoznałem się z treścią zapytania ofertowego. Nie wnoszę żadnych zastrzeżeń oraz uzyskałem informacje niezbędne do przygotowania oferty.
  2. Wszystkie informacje zamieszczone w ofercie są aktualne i prawdziwe.
  3. Oświadczam, że posiadam co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku księgowego,
  4. Oświadczam, iż prowadziłem/prowadzę obsługę księgową co najmniej 1 projektu współfinansowanego ze środków krajowych.
  5. Oświadczam, że wyrażam gotowość do przygotowywania niezbędnych dokumentów i składania stosownych rozliczeń i wyjaśnień dotyczących projektu również po dniu 15 lutego 2021 roku, do czasu ostatecznego rozliczenia projektu i przyjęcia sprawozdań końcowych przez NFOŚiGW.
  6. Akceptuję,  iż w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu NFOŚiGW, na sfinansowanie całości  projektu „Młodzi dla EKO” postępowanie zapytania ofertowego zostanie unieważnione i nie będę żądał wynagrodzenia za podjęte działania oraz odszkodowania

 

 

……………………………                   ………………………                                                                                  Miejscowość i data                           podpis oferenta

 

Skip to content