Zapytanie ofertowe dotyczące usług specjalisty/specjalistki ds. obsługi księgowej projektu
Fundacja Katolicka Inicjatywa Berit, ul. 11-go Listopada 6A, 58-340 Głuszyca, ogłasza nabór ofert na funkcję specjalisty/specjalistki ds. obsługi księgowej projektu „Młodzi dla EKO”, którego realizacja rozpoczyna się dnia 15 lutego 2019 roku, a zakończenie nastąpi 15 lutego 2021 roku.
Podpisanie umowy z wybranym Oferentem i realizacja projektu uzależniona jest od pozytywnej decyzji NFOŚiGW o przyznaniu środków finansowych na projekt „Młodzi dla EKO”. W przypadku nieprzyznania środków na sfinansowanie całości lub części zamówienia, przewiduje się unieważnienie postępowania zapytania ofertowego, bez odszkodowania.
Wymagania stawiane kandydatowi na funkcję specjalisty/specjalistki ds. obsługi księgowej projektu;
- Posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku księgowego,
- Prowadzi obsługę księgową co najmniej 1 projektu współfinansowanego ze środków krajowych.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia. Fundacja może zażądać potwierdzenia ww. doświadczenia i umiejętności w oparciu o posiadane przez oferenta dokumenty, opinie, certyfikaty lub w formie praktycznej.
Obowiązki specjalisty/specjalistki ds. obsługi księgowej projektu;
Zakres obowiązków w ramach zamówienia:
1). Sporządzenie sprawozdań okresowych.
2). Prowadzenie dokumentacji księgowej projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami finansowymi, w tym opisywanie faktur.
3). Współpraca w zakresie księgowości z Beneficjentem, Instytucją Pośredniczącą i Zarządzającą.
4). Kontrola poprawności formalnej księgowych i finansowych dokumentów projektu.
5). Kontrola poprawności dokonanej klasyfikacji dokumentów z uwagi na: nazwę projektu, wielkość budżetowania a wielkość zrealizowaną, źródło finansowania, pozycje budżetowe projektu, podział na wydatki kwalifikowane.
6). Dokonywanie kontroli księgowania kosztów projektu pod kątem spełnienia kryteriów dla tzw. wydatków kwalifikowanych, a w szczególności sprawdzenia czy są: konieczne dla wykonania zadań określonych projektem; związane z finansowaniem umów zawartych przez zamawiającego w celu osiągnięcia zadań wynikających z opisu projektu i są związane z realizacją projektu.
7). Prawidłowe oznaczenie i opisanie dokumentów księgowych przetwarzanych przy realizacji projektu.
8). Sporządzanie zestawień dokumentów rozliczeniowych przedstawiających wykorzystanie środków realizowanego projektu.
9). Przygotowanie raportów o finansowym postępie realizacji projektu.
10). Rejestracja faktur i rachunków wpływających.
11). Weryfikacja faktur pod względem formalno-rachunkowym i prawidłowości rozliczeń finansowych uwzględniających wszystkie źródła finansowania.
12). Nadzór nad płatnościami dla wykonawców.
13). Przygotowanie wspólnie z Koordynatorem projektu, zgodnie z wytycznymi Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej części finansowej wniosków o płatności.
14). Dokonywanie przelewów.
Forma zatrudnienia: umowa zlecenie, nie więcej niż 40 godzin miesięcznie.
Wypłaty wynagrodzenia
Wypłaty wynagrodzenia za świadczone usługi nastąpią w rozliczeniach na koniec każdego miesiąca, po dostarczeniu rachunku/faktury i potwierdzeniu (w formie oświadczenia) liczby godzin poświęconych na wykonanie działań w ramach obowiązków specjalisty/specjalistki ds. obsługi księgowej projektu.
Forma i termin składania ofert
Oferty należy składać osobiście lub pocztą do siedziby Fundacji Katolicka Inicjatywa Berit, ul. 11-go Listopada 6a, 58-340 Głuszyca lub w formie skanu podpisanej oferty pocztą elektroniczną na adres: biuroberit@gmail.com, do dnia 14 lutego 2019 roku do godz. 1500.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferty należy składać na załączonym wzorze.
Kryterium wyboru dla kandydatów spełniających wymagania 100% cena.
Informacji o projekcie udziela Biuro Fundacji Katolicka Inicjatywa Berit, biuroberit@gmail.com. Fundacja zastrzega sobie prawo do unieważnienia procedury zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
Fundacja „Katolicka Inicjatywa Berit”
wzór odpowiedzi na zapytanie ofertowe
……………………………………………………………………..…
…………………………………………………………………………
Imię i nazwisko Oferenta, adres, telefon, e-mail
Oferta na pełnienie funkcji specjalisty/specjalistki ds. obsługi księgowej projektu „Młodzi dla EKO” dofinansowanego ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, realizacja działań do dnia 15 lutego 2021 roku.
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe Fundacji Berit na specjalistę/specjalistkę ds. obsługi księgowej projektu; „Młodzi dla EKO” z dnia 1 lutego 2019 roku przedstawiam propozycję cenową:
Lp. | Rodzaj usługi | Proponowane wynagrodzenie miesięczne za każdy rozpoczęty miesiąc pełnienia funkcji w PLN do dnia zakończenia projektu (wg planu do 15.02.2021 roku) brutto |
pełnienie funkcji koordynatora projektu | cyframi:
słownie: |
Oświadczam, że:
- Zapoznałem się z treścią zapytania ofertowego. Nie wnoszę żadnych zastrzeżeń oraz uzyskałem informacje niezbędne do przygotowania oferty.
- Wszystkie informacje zamieszczone w ofercie są aktualne i prawdziwe.
- Oświadczam, że posiadam co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku księgowego,
- Oświadczam, iż prowadziłem/prowadzę obsługę księgową co najmniej 1 projektu współfinansowanego ze środków krajowych.
- Oświadczam, że wyrażam gotowość do przygotowywania niezbędnych dokumentów i składania stosownych rozliczeń i wyjaśnień dotyczących projektu również po dniu 15 lutego 2021 roku, do czasu ostatecznego rozliczenia projektu i przyjęcia sprawozdań końcowych przez NFOŚiGW.
- Akceptuję, iż w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu NFOŚiGW, na sfinansowanie całości projektu „Młodzi dla EKO” postępowanie zapytania ofertowego zostanie unieważnione i nie będę żądał wynagrodzenia za podjęte działania oraz odszkodowania
…………………………… ……………………… Miejscowość i data podpis oferenta